طلبگی یعنی پا به رکابی

(سرباز کوچکی از خیل عاشقان خمینی در سنگر حوزه علمیه)

طلبگی یعنی پا به رکابی

(سرباز کوچکی از خیل عاشقان خمینی در سنگر حوزه علمیه)

نویسندگان

در این مطلب نمودار درختی کتاب جواهر البلاغه قسمت مقدمه کتاب و علم معانی در دو قالب عکس و پی دی اف تقدیم می شود.
خروجی عکس - دانلود
خروجی پی دی اف - دانلود بخش 1 - دانلود بخش 2

نظرات  (۱۰)

۲۸ دی ۹۹ ، ۲۱:۱۳ سلام علیکم

خداخیرتان بدهد عالی بود

سلام. خلاصه هاتون عالیه. خیلی استفاده کردم. فقط کاش محدوده ترم دوم هم بود.

با تشکر از سایت خوب و مطالب مفیدتان

و من الله التوفیق

پاسخ:
سلام علیکم
خدا را شکر که مفید بود.
متأسفانه آن سالی که این نمودارها را تهیه می کردم، نیمسال دوم لپ تاپم به سرقت رفت و نمودار بخش دوم هم با دزدیده شدن لپ تاپ از بین رفت!

سلام خدا خیرتون بده

اممنون از زحمات تونگه میشه کاملش کنید

۲۱ خرداد ۹۹ ، ۱۰:۰۴ سید محمد جواد

خیلی ممنون خدا قوت 

واقعا بدردم خورد میخواستم خودم نموداری کنم وقتی دیدم به این کاملی نموداری شده تصمیم گرفتم بیشتر استفاده کنم.

 

خدا قوت 
محدوده ترم دوم رو لطف میکنید یک لینکی یا سایتی که مثل همین نموداری شما مفید باشه رو بگید تا دانلود کنیم 
ممنون 
۱۴ مهر ۹۷ ، ۱۸:۰۸ زهراداوری
سلام تلخیص نموداری شمابسیارمفید است وبسیار خلاصه وجامع لطفا قسمت علم بیان وبدیع رانیزتلخیص نموداری اش رابگذارید
ممنون
سلام و خداقوت
قسمت علم البیان رو ندارید؟
پاسخ:
سلام علیکم
ممنون
متاسفانه اون سالی که بلاغت می خوندم نیم سال دوم لب تابم به سرقت رفت و نمودارها هم توش رفت! 
سلام
از جزوه نموداریتون بسیار بسیار بسایر استفاده کردم
و از دقت به عمل آمده در آن تشکر می کنم
ان شاء الله موفق و پیروز باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی