طلبگی یعنی پا به رکابی

(سرباز کوچکی از خیل عاشقان خمینی در سنگر حوزه علمیه)

طلبگی یعنی پا به رکابی

(سرباز کوچکی از خیل عاشقان خمینی در سنگر حوزه علمیه)

نویسندگان

طرحی برای مطالعه بیانات رهبری

سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۴۷ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم.
یکی از ضرورت های بسیار راهبردی که فقدان آن باعث شده است که هم دشمن و هم جریان تحریفگر مکتب امام و مبانی انقلاب عزیز اسلامی از آن به شدت سوء استفاده بکند؛ عدم آگاهی از منویات رهبری انقلاب است. منویات ایشان به عنوان ولی فقیه زمان و نایب امام عصر و کسی که الان سکان دار این انقلاب عزیز و الهی هستند و مدیریت در صحنه و بافعل انقلاب اسلامی را بر عهده دارد باید مورد توجه جدی طبقه نخبه و اندیشمند و به خصوص طلاب عزیز قرار بگیرد تا بتوانند به موقع و متناسب عکس العمل نشان بدهند.

اگر در بیانات آقا چرخی بزنیم خواهیم یافت که بیشترین حجم ارائه مطالب و ایده ها و حرف های جدی و اصلی در همان سال ابتدایی رهبری ایشان است به همین دلیل توصیه می شود که برای شروع کار بر روی بیانات و اندیشه های رهبری معظم از مجموع بیانات و نامه های ایشان در سال 68 شروع بشود. در ذیل فایل وورد این بیانات و دیدارها تقدیم شده است.

دانلود 

ضمن اینکه پیشنهاد می شود که مطالب مطالعه و فیش بردای شود و در جمعی مورد مباحثه قرار بگیرد که بسیار با برکت است؛ نمونه زیر نمونه ای از ارائه هایی است از همین طرح که در گروه طلبگی صراط (جمعی از طلاب مدرسه معصومیه) تحت عنوان کلام انقلابی مباحثه شده است.

دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی