طلبگی یعنی پا به رکابی

(سرباز کوچکی از خیل عاشقان خمینی در سنگر حوزه علمیه)

طلبگی یعنی پا به رکابی

(سرباز کوچکی از خیل عاشقان خمینی در سنگر حوزه علمیه)

نویسندگان

امرزه دسترسی حداکثری به گوشی های هوشمند و تبلت ها زمینه بهره مندی از زحمت هایی که در این زمینه برای استفاده های علمی کشیده شده است را فراهم کرده است.
بعضی از نرم افزارها برای طلاب علوم دینی و دانشجویان بسیار ضروری و مفید است. در زیر چند نفرم افزار بسیار خوب و جالب را خدمت عزیزان معرفی می کنم. 

1. نرم افزار خامنه ای دات آی آر  - 2. کتابخانه دیجتال نور - 3. کتابخانه دیجیتال قائمیه - 4. کتابخانه آی شیعه - 5. پرسمان - 6. نور مطهر - 7. کتابراه - 8. فیدبو  - 9. المکتبه الشامله - 10. کامرا اسکنر - 11. جار

1. نرم افزار خامنه ای دات آی آر
این نرم افزار حاوی همه بیانات و ابلاغیه ها و پیام ها و ... رهبر معظم انقلاب از سال 1359 تا به حال می باشد و با اتصال به اینترنت به روز می شود و تقریبا به به روز شدن سایت به روز می شود.
دانلود


2. کتابخانه دیجتال نور
مؤسسه نور بعد از کارهای فوق العاده برای ویندور یک نرم افزار برای اندروید زده است که تعداد بسیار زیادی از کتابهای اسلامی در آن موجود هستند. بسیار خوش کاربر و فوق العاده است تعداد کتاب های رایگان آن هم خوب است البته کتاب های پولی هم تقریباً ارزان هستند.

دانلود


3. کتابخانه دیجیتال قائمیه
مؤسسه قائمیه اصفهان مؤسسه ای است که چندین سال است در زمینه کتاب های اسلامی فعال است و برای انواع گوشی ها و به زودی حتی برای ویندوز هم نرم افزار تولید خواهد کرد؛ البته فایل پی دی اف همه کتاب ها را هم می گذارد. حسن این کتابخوان مجانی بودن همه کتاب ها است. تا کنون این کتابخانه 15441 کتاب در خود موجود دارد.
دانلود


4. کتابخانه آی شیعه
این کتابخانه نیز تعداد بسیار زیادی از کتاب های اصلی شیعه را در خود موجود دارد. بخش های تفاسیر، سیره، حدیث، فقه، اصول، رجال، عقاید و علوم غریبه از جمله بخش های مختلف این کتابخانه است.
دانلود


5. پرسمان
این نرم افزار توسط نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها تولید شده است که ابتدا نرم افزار ویندوزی آن تولید شد و سپس برای اندروید نیز تولید شده است . این نرم افزار 6000 پرسش و پاسخ دانشجویی را در خود جای داده است که به صورت کاربردی است و برای طلاب علوم دینی نیز قابل استفاده است.
دانلود


6. نور مطهر
این نرم افزار حاوی 113 جلد کتاب از شهید مطهری (کل آثار ایشان) و دسترسی به صوت های این شهید عزیز در دسترس قرار می دهد. رمز دانلود؛ www.yjc.ir
دانلود


7. کتابراه
این کتابخوان حاوی کتاب های بسیار مفید است که کتاب های مفید آن می شود به تعداد زیادی از کتاب های استاد طاهرزاده و کتاب های دکتر شریعتی می باشد.
دانلود

8. فیدبو 
این کتابخانه به صورت اینترنتی کتابهای بسیار زیاد را به فروش می رساند و آثار خوبی در آن موجود است.
دانلود


9. المکتبه الشامله
این کتابخانه به زبان عربی می باشد و کتاب های بسیار زیادی از کتب اهل سنت را در اختیار قرار می دهد.
دانلود


10. کامرا اسکنر
این نرم افزار این قابلیت این را دارد که از کتاب و جزوه و ... عکس بگیرد و اسکن بکند و در نهایت به صورت یک فایل پی دی اف تحویل بدهد. 
دانلود


11. جار
این نرم افزار هر روز صبح ساعت 6 صفحه اول تمام روزنامه ها را به صورت رایگان و تعداد زیادی از روزنامه ها را به صورت کامل رایگان و برخی ها را هم قابلیت فروش در اختیار قرار می دهد.
دانلود


نظرات  (۱)

سلام و ممنون از وبلاگ خوبتون.

برای اسکن مدارک و جزوات میتونید از نرم افزار noteblock استفاده کنید.

بنده مدت هاست که استفاده میکنم 

بسیار بسیار عالی هست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی